sex hikayeleri,sex hikaye,sex hikayesi,seks hikayeleri,seks hikayesi: Amcamın kızıyla yaşadıklarım.

10 Temmuz 2012 Salı

Amcamın kızıyla yaşadıklarım.

2
07:06
Merhaba ben 22 yasındayım. Amcamın kızı ise 20 yasında. Bir gün amcamlar bize geldiler. Amca kızı yoktu ve onu sordum neden gelmedi dedim. Amcam o evde ders calısıyor dedi amcamların evi bizim eve 1 veya 2 km bende gezmeye diye cıktım evden sonra hic birseyden haberim yokmus gibi amcamlara gittim. Amca kızı kapıya cıktı ve amcamlar nerde dedim oda size gitti dedi bende bir bardak su istedim o su getirmeye gidince etrafa bakım girdim kapıyı kitleyip anahtarı cebime attım amcamlar bize yeni geldi en az 1 saat zamanım vardı. Amca kızının üzerinde ince beyaz bir tişört ve eşofman vardı tam bardagı bana uzatırken carpıp memelerinin üzerine döktüm sonra pardon deyip elimi deydim memelerine sonra gözüme baktı ve git dedi tamam dedim yanlıslıkla oldu dedim. Amcamların yatak odasına girdim arkamdan geldi ne yapıosn dedi ve orda birsey sordum bu ne diye görünmeyen bir yerde idi sorduğum şey iyice yaklasınca belinden tutup yatağa attım. Önce sorun cıkardı zorladı sonra ben dudaklarına yapıştım ve tek elimi göğüsüne tek elimi kalcasına attım. Müstakil evdi kimse duymaz nasılsa dedim ve dudaklarını bırakıp tişörtünü zorda olsa cıkardım. Sütyenini asılarak kopardım ve memelerini yalamaya başladım. sonra elimi eşofmandan sokup göt deliğiyle oynamaya başladım. Amca kızı hala direniyor ve korkuyordu. Ağlamaya başladı ama ben cok azmıstım ne zamandır onunla birlikte olmayı bekledim. sonra eşofmanını ve kilodunu yarıya kadar indirdim. Amını yalamaya başladım ve bakireydi. Cok korkuyordu. Ben zorla arkasına sokmaya calısıyordum ama girmiyordu daracıktı daha hic yememişti girmedi ve orda krem varmıstı kremi göt deliğine sürdüm parmagımı sokmaya başladım sonra biraz bağırdı iki parmağımı sokmaya başladım zorla soktum ama cok kötü bağırıyordu bu beni daha cok azdırıyordu daha sonra sikimi zorlaya zorlaya sokmayı başarmıstım. Sikerken cok bağırıyordu sonra alışmıstı. Götüne boşaldım sonra zorla yalattım sikimi ama bu beni tatmin etmemişti. Sonra dayanamayıp önden girmeye karar verdim. Amına zorla girdim kızlıgını bozdum. Sikerken neredeyse amına boşalıyordum cıkarıp zorla yüzüne boşaldım hemen üzerimi giyip evden cıktım su anda hala fırsat buldukca sikisiyoruz...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

2 yorum:

  1. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  2. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

Sayyac

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sex Hikayeleri

sex hikayeleri sex hikayeleri